Gå till innehållet

Begränsad framkomlighet vid Strandgatan 3B i Öregrund den 21-24 oktober, vänligen kör försiktigt och följ anvisningarna på platsen. Frågor kan besvaras av Gästrike Vatten

Från och med den 8 september fram till slutet av oktober kommer Gästrike Vatten att genomföra en planerad läcksökning av dagvatten- och avloppsnäten i Östhammars tätort och Norrskedika. Läs mer på vår hemsida

Överklaga ett beslut som gäller bistånd inom äldreomsorgen

  • Om du får ett avslag på din ansökan kan du överklaga beslutet. Det måste du göra inom tre veckor från den dagen som du fick det skriftliga beslutet. Information om hur du överklagar får du tillsammans med beslutet. Du kan också be din biståndshandläggare om hjälp att överklaga.

     

    För mer information kontakta biståndshandläggare via Östhammar direkt, 0173-86 000 eller mejla osthammardirekt@osthammar.se

    Har du generella frågor som inte är kopplade till ett specifikt ärende så kan du ringa mottagningstelefonen, 0173-86 459 eller mejla bistandsenheten@osthammar.se Mottagningstelefonen är öppen 2 timmar/dag.

Kontakter