Gå till innehållet

Begränsad framkomlighet vid Strandgatan 3B i Öregrund den 21-24 oktober, vänligen kör försiktigt och följ anvisningarna på platsen. Frågor kan besvaras av Gästrike Vatten

Från och med den 8 september fram till slutet av oktober kommer Gästrike Vatten att genomföra en planerad läcksökning av dagvatten- och avloppsnäten i Östhammars tätort och Norrskedika. Läs mer på vår hemsida

Olika alternativ för att lämna synpunkter på vård eller socialtjänst

1. Dina synpunkter är viktiga för vårt utvecklings- och förbättringsarbete

Vill du berätta om en erfarenhet du har haft av socialförvaltningen?  

Du kanske upplever att du fick ett dåligt bemötande eller kanske har du fått hjälp på ett särskilt bra sätt. Båda delarna är bra för oss att veta.

Dina synpunkter påverkar vårt framtida arbetssätt. Vi vill gärna att du skriver ner dina synpunkter och förbättringsförslag och skickar in dessa till oss eller lämnar dem direkt till den verksamhet som du har kontakt med.

Använd gärna vår blankett för synpunkter som finns ute i socialtjänstens verksamheter eller på socialförvaltningen på Kyrkogatan.

Du kan ladda ner blanketten här. Du kan skriva ut blanketten och skicka till oss med post. 

Du kan också maila registrator@osthammar.se eller Östhammar Direkt men tänk då på att e-post kanske inte är lika säkert som post.