Gå till innehållet
Gästrike vatten har fått tillbaka provsvaren som visar att vattentäkten inte har påverkats av oljeutsläppet.Under eftermiddagen återgå ordinarie försörjning av dricksvatten. För mer information se Gästrike Vattens hemsida

Kundtjänstchef på plats i januari

Hallå där Helena Ståhl...

kundtjänstchef på Östhammar Direkt

Med start våren 2014 införs Östhammar Direkt – en kundtjänst i kommunhuset på Stångörsgatan 10, där alla medborgare ska kunna få hjälp direkt i sin kontakt med kommunen. Bakgrunden är att kommunen vill ge service som är både snabb och av god kvalitet. En chef har rekryterats till Östhammar Direkt.

 

Vem är du?

- Jag är en energisk och engagerad person som tycker om att arbeta med människor och utmaningar. Jag bor i Österbybruk sen 18 år och jag har man och tre vuxna söner.

Varför sökte du jobbet?

- Att få vara med och utveckla Östhammar Direkt känns mycket spännande och utmanande. Att få ge service är något jag brinner för och här får vi nu bemöta både kommunmedborgare, företagare, besökare och inflyttare.

Vad har du gjort tidigare?

- Jag har varit egen företagare inom callcenter och turism.

När börjar du på Östhammars kommun?

- Jag ska vara på plats i Östhammar i början av året.

Dina fritidsintressen?

- Hälsa, kost och motion är viktigt för mig. Jag är engagerad i Österby Tennisklubb där jag nu är ordförande och jag är även Vallonbruksguide.

Vad ser du för utmaningar i jobbet som kundtjänstchef?

- Att få utveckla kompetensen och processen som möter både medborgarnas och kommunens behov. Jag ser med spänning fram emot att tillsammans med mina medarbetare få utveckla en helt ny verksamhet inom kommunen.

Välkommen - Helena Ståhl!

Publicerad
25 november 2013
Senast uppdaterad
12 maj 2016